Polskie dziewczyny.

dodany 2011-03-31 przez elwis200

Wkurza mnie to że dziewczyny w Polsce biegają i sikają za złymi chłopakami, co siedzieli we więzieniu, ćpają, piją, palą, nie mają pracy ani dobej szkoły skończonej, a na takiego jak ja to nawet nie spojrzą. Bo co?? Bo jestem za grzeczny, inteligentny, studiuję na Politechnice Gdańskiej. Według mnie to włąśnie ja powinienem mieć duże powodzenie, ale niestety jest inaczej...

Dyskusja

• na pewno znajdziesz dziewczynę, która Cię doceni. cierpliwości :), 2011-03-31

na pewno znajdziesz dziewczynę, która Cię doceni. cierpliwości :)

• Anonim, 2011-04-01

co się martwisz to zwykłe blachary.olej to

• Chmurz, 2011-04-01

Nie chcę być nieuprzejma, ale wkurza mnie, że na podstawie zachowania jednostek osądza się od czci i wiary cały rodzaj żeński! Nie zauważyłam ani u siebie, ani u żadnej koleżanki powyżej wymienionych objawów na widok 'złych chłopców', których nie waham się określić mianem marginesu społecznego. Nie wszystkie baby to puste idiotki!

• elwis200, 2011-04-02

nie wiem skąd jesteś ale ja jestem z północy Polski a dokładniej z okolic Gdańska i tu jak i w Gdańsku taki gość jak ja to najwyżej może sobie popatrzeć na dziewczynę z którą by chciał być.

• śmieszy mnie to właśnie, kiedy faceci startują do jakichś pustych i tępych lafirynd, bo mają cycki na wierzchu, a potem narzekają, że kobiety takie złe i okropne. Zwróćcie uwagę na normalne dziewczyny, to się przekonacie, że nie wszystkie są takie straszn, 2011-04-03

śmieszy mnie to właśnie, kiedy faceci startują do jakichś pustych i tępych lafirynd, bo mają cycki na wierzchu, a potem narzekają, że kobiety takie złe i okropne. Zwróćcie uwagę na normalne dziewczyny, to się przekonacie, że nie wszystkie są takie straszne :P

• elwis200, 2011-04-03

te dobre dziewczyny są już pozajmowane a zostały same @#$%#@#$%& , jeżeli się mylę to niech jakaś mnie poprawi!!

• lepainetlebeurre., 2011-04-04